Oct 9, 2008

白色 . 礼物 [篇]

今天收到收到了一个来自香港的包裹.当邮差先生要妈签收的时候我还在犹豫着,因为所注明的签收人都不是我们家人...还好送来的人有先声明包裹会在这几天寄到,要不是我和妈一定会拒绝签收.打开包裹后才发现,里面装着的东西竟然是自己梦寐以求却不敢拥有的相机,而且是自己最喜欢的颜色,还是HOLGA 120GCFN NEW EDITION LOMO.谢谢鼻屎给的这份惊喜,这份礼物,终于让我能拥有自己的LOMOCAM.真的很感动...............>.<~ 再来的那只手表是一位朋友送的.之前自己也有一只白色的手表,是妈送给我的21岁生日礼物,也是这么大以来在妈身上收到的第一份礼物,也是最贵重的礼物.妈从来都不会随便花钱,更不会买贵重的东西给她自己,所以非常珍惜.但很不幸的是,那只手表在PSS比赛期间被我不小心弄丢了.之后曾到过几间表店想找回一样或类试的手表,可是再也找不回了.所以收到这份礼物这的很感动开心.........感动的不是我又有礼物收了,而是在她把礼物递给我时候所说的........"这只手表跟你之前的有点相像"...........谢谢她的用心........ 我会好好珍惜.

7 团眠花塘:

Anonymous said...

wah~~the lomo camera~~~who so rich?so good...can save money~~hahaha~~~

Anonymous said...

how much is the lomo cam?

------ sUgaa d' Genie ------ said...
This comment has been removed by the author.
------ sUgaa d' Genie ------ said...

grace : hahah..nola....its a fren bought from hongkong... its cheaper than here xD ....also thanks for da watch that u presie... love it.thanks alot xD

xiao yue : im not sure bout d price... =)

Anonymous said...

u can get online around RM220 - RM260. ^_^

http://www.lomographyasia.com/shop/cameras/

Anonymous said...

my friend bought the multi-color one from the same site, very cute ^_^ like a toy!!

------ sUgaa d' Genie ------ said...

yeah uncle eo... wanted to get da multi colour one ... but i found da new addition got my fav colour....so my fren get me da full white geh xD

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates